Σάββατο 28 Ιουνίου 2008

Καταπληκτικό παιχνιδάκι για μηχανικούς (και όχι μόνο)

Δύσκολες οι ώρες του γραφείου...
Και όταν δεν έχει δουλειά δεν περνάνε με τίποτα...
Ευτυχώς που υπάρχουν αρκετοί "ομοιοπαθείς" και φτιάχνουν όμορφα παιχνιδάκια για να περνάει η ώρα μας.
Ένα από αυτά (το καλύτερο που έχω παίξει μέχρι στιγμής!) είναι το Magic Pen

Ένα καταπληκτικό παιχνίδι, με πολύ απλό interface και στόχο που δεν είναι άλλος από το να μεταφέρεις με τη βοήθεια σχημάτων που δημιουργείς το αντικείμενο που σου δίνει στη σημαία.


Μπορεί να ακούγεται απλό και να απευθύνεται στον καθένα αλλά είναι παραδειγματικός ο τρόπος με τον οποίο σε εξοικοιώνει με μηχανικές έννοιες όπως η άρθρωση ή πάκτωση, η ροπή, η χρήση του μοχλού, η στήριξη και ταυτόχρονα είναι ένα παιχνίδι που παρότι είναι άκρως διασκεδαστικό σου δίνει τη δυνατότητα να ακονίσεις το μυαλό σου ψάχνοντας για τον πιο εκλεπτυσμένο τρόπο να στήσεις το κατασκευασμά σου.

Μπορεί ένα μικρό παιδί να το παίξει με ευκολία (αν και όχι να το ολοκληρώσει ίσως με την ίδια άνεση) αλλά μπορεί και ένας μηχανικός να διαθέσει ώρες για να βρει τον πιο όμορφο τρόπο να φέρει σε πέρας το project!


Όπως καταλαβαίνετε, έχω ενθουσιαστεί και έχω αφιερώσει αρκετές "εργατοώρες" στο παιχνιδάκι και σας το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!

1 σχόλια:

Unknown είπε...

Είμαι ένα οικονομικό πρόσωπο που κάνει δάνεια σε όλους τους ειλικρινείς ανθρώπους σε ανάγκη. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για να λάβετε μια αξιόπιστη και γρήγορη δανείου. Επικοινωνήστε μαζί μου για λεπτομέρειες: stavrosxalkida1@gmail.com