Παρασκευή 6 Ιουνίου 2008

Σουβλάκι - παγωτό σημειώσατε Χ


Παρασκευή σήμερα! Ουφ πάει και αυτή η εβδομάδα,έφυγε έστω και με χίλια ζόρια.
Θέλω σε αυτό το κλίμα να αναφερθώ σε κάτι πιο ανάλαφρο.
Μια θεωρία συνωμοσίας!!
Που τεκμηριώνεται από αδιάσειστα στοιχεία...

Από μικρό παιδί έχω ανακαλύψει την ύπουλη αυτή συνωμοσία..
Το δίλημμα που βάζουν αυτοί που ...ζουν ανάμεσά μας, τον καθένα από μας ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες!
Σουβλάκι ή παγωτό!!!
Παρατηρώ με απόλυτη προσοχή τη συνδιακύμανση των τιμών τους.

Κάποτε, σαν μικρό παιδί θυμάμαι να έχω ένα κατοστάρικο στο χεράκι μου και να στέκομαι στη μέση του δρόμου.
Δεξιά ήταν το σουβλατζίδικο που με ένα κατοστάρικο σου πρόσφερε ένα λαχταριστό πιτογυράκι, βάλσαμο μετά το ξελύσαγμα στην αλάνα.
Αριστερά ήταν η ΕΒΓΑ που με ακριβώς το ίδιο αντίτιμο σου προσέφερε ένα δροσιστικό χωνάκι σοκολάτα.
Πίσω ήταν ο πατέρας που ενώ του είχες ζητήσει δυό κατοσταρικάκια (προνοώντας για το δίλημμα που σε περίμενε) σου είχε δώσει ένα!
Και είχε απαγορεύσει και στη γιαγιά να σου δώσει άλλο. "Γιατί πρέπει το παιδί να μαθαίνει οτι δεν μπορεί να τα έχει όλα!"
Πόσες φορές δεν βασανίστηκε η παιδική ψυχή μου από αυτό το δίλημμα! Πόσες φορές δεν ταξίδεψα από την μοναδική γεύση της πιτούλας και το άρωμα του γύρου μέχρι την δροσιστική κρέμα του παγωτού και το κρακ του μπισκότου(σλρουπ!)!
Δεν θέλει βέβαια και ρώτημα ότι γευστικά το σουβλάκι υπερέχει με άνεση. Ωστόσο χρονικά τελειώνει πολύ πιο γρήγορα και η απόλαυση διαρκεί ελάχιστα σε σχέση με το παγωτάκι που το θέλει το δεκάλεπτο για να γίνει ιστορία!
Ενώ δηλαδή η οικονομική αντιστοιχία είναι 1-1, η αντιστοιχία γευστικής και χρονικής απόλαυσης είναι 2-1 (για να μην πω 3-1 και σοκάρω τους διαιτολόγους!)
Άδικη ζωή!!

Αργότερα και όσο μεγάλωνα έχουν χαραχθεί στη μνήμη μου οι τιμές 120δρχ, 180δρχ και 250δρχ! Κομβικά σημεία! Και φυσικά συνδιακύμανση. Καλοκαίρι στο χωριό και το σκεφτόσουν: ΒOSS ή πιτούλα από τον ΜΑΜ-ΜΑΜ;
Και μετά ήρθε η καταιγίδα του ευρώ!!
Ξεκινήσαμε από το 1€! Μεγαλώσαμε λίγο (ή και όχι το μέγεθος), χώσαμε και μαρούλι-λάχανο και έτσι γρήγορα ξεφύγαμε στο 1,5€. Στο 1,80€! Και τώρα το 2€ είναι κοινός τόπος δυστυχίας και μαρτυρίου!
Και ακόμα διαμαρτύρονται για το ψωμί και το γάλα!! Ανάξιοι!
Εδώ έχει παέι η μια πιτούλα 2€! Το γάλα μας νοιάζει;;;!!
Αλλά θα μου πείς και τι να κάνουμε; Μποϊκοτάζ για τρεις μέρες στα πιτόγυρα; Εν μέσω Euro;;; Ούτε με μεθαδόνη!!!

Ναι, αλλά κάποιος να με καταλάβει και εμένα! Κάποιος να μιλήσει γλυκά στην πληγωμένη από αυτά τα διλήμματα γαστριμαργικής φύσεως καρδιά μου!
Και να καταγγείλει τη συνωμοσία! Να σπάσει το καρτέλ!
Να βγούμε στους δρόμους! Με ένα σύνθημα στα χείλη!
"Αυτό, αυτό αυτό είναι σωστό: δύο οι πιτούλες, μαζί και παγωτό!!"

2 σχόλια:

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Χαιρομαι που θιγεις το θεμα της ακριβειας και μαλιστα στα σουβλακια γιατι η κατασταση δεν παει αλλο. Δινεις εξι ευρω στον καβουρα και σου φερνει τρια μικρα σουβλακια με δυο πατατες το καθενα. Πρεπει ομως να ομολογησω οτι ο συνδιασμος παγωτου και σουβλακιου, οσο διαβαζα το ποστ μου εφερε μια μικρη ανακατωσουρα στο στομαχι και μαλλον ακομη μου τη φερνει. Αχ επαναστατη μου, πως τα καταφερες και εγραψες ποστ και για τα δυο αυτα μαζι και αντεξες τους στομαχικους ιλλιγγους? Καληνυχτα και φιλακια!!

Γ.Π. είπε...

Καλημέρα μπουρμπουλήθρα μου!
Συμφωνώ ότι γευστικά δεν ταιριάζουν και φυσικά δεν υποννοώ ότι θα πρέπει να συνδιαστούν (ιδιαίτερα το παγωτό καπάκι αμέσως μετά τα σουβλάκια!).
Άσε που και γαστρονομικά αν το εξετάσουμε το παγωτό θα καταστρέψει την έντονη επίγευση και το πλούσιο σώμα του πιτόγυρου! Ενώ οι αναθυμιάσεις του κρεμμυδιού πιθανόν να επικαλύψουν το φίνο άρωμα των φρούτων του δάσους!
Ωστόσο αυτό που με ενδιαφέρει είναι η δυνατότητα (το potential (!) που λέμε και στο χωριό μου). Το να μην μπω σε πειρασμό να διαλέξω, από οικονομικής πλευράς!
Αυτό είναι το μεγάλο κοινωνικό πρόβλημα που θέλω να αναδείξω και σε ευχαριστώ που ανταποκρίνεσαι στο κάλεσμά μου!!
Αγωνιστικές καλημέρες!!