Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2007

Το άγχος του για πάντα



















Το άγχος του "για πάντα".
Όχι δεν έχει να κάνει με τη σχέση με το έτερον ήμισυ. Μόνο. Έχει να κάνει με την ταυτόχρονη επιθυμία και φόβο μου για ότι μπορεί να διαρκέσει για πάντα.
Ευθυνόφοβος λέει η μάνα μου.
Μου έχουν λείψει πράγματα και δεν θέλω να στερηθώ-προδωθώ ξανά λέει η ... ψυχολόγος μου.
Σκασίλα σας!
Ωραίοι φίλοι!
Το θέμα είναι ότι καθυστερώ. Στις αποφάσεις μου. Αντιστέκομαι στις αλλαγές.
Στηρίζω τον προπονητή ακόμα και όταν όλη η κερκίδα βρίζει.
Αργώ να ακολουθήσω τη μόδα ( όταν όλοι στο σχολείο φορούσαν τιμπερλάντ εγώ αγόρασα μάρτινς- τρία χρόνια μετά- ούφο!!). Και όταν το κάνω θέλω τα ρούχα κρατήσουν για χρόνια. Και όχι από τσιγκουνιά, το ξεκαθαρίζω.
Δεν γουστάρω τα Apple, τα Vista, τα ιPod, τα κινητά Sony Ericsson. Φυσικά ξέρω πόσο καλά είναι. Δεν είμαι ούτε χαζός ούτε άσχετος. Απλά εγώ έχω Windows ΧΡ, Nokia....και φυσικά δεν μου αρέσουν οι αλλάγές
Δεν συζητάω με τους φίλους μου (με εσάς τα συζητάω αλλά και πάλι με το τσιγκέλι τα βγάζω μη νομίζεις...) τα σοβαρά μου θέματα, για να μη μου αλλάξουν τις πάγιες απόψεις μου. Ή μη μου πάρουν το μυστικό (!) λέει και πάλι η ...ψυχολόγος.
Δυσκολεύομαι να βρω δουλειά γιατί από τη μία δεν θέλω να ¨δεσμευτώ" με κάτι που δεν θα μου αρέσει, από την άλλη θέλω η δουλειά που θα βρω... ελάτε, μην μου πείτε ότι δεν το μαντέψατε... να κρατήσει για πάντα.
Και φυσικά,
Γκρινιάζω.
Γκρινιάζω συνέχεια.
Γκρινιάζω συνέχεια για όλα.
Και ας τα αγαπάω όλα πολύ. Έχει γίνει πια η γκρίνια μέτρο της αγάπης μου. Τουλάχιστον γκρινιάζω γλυκά. Γκρινιάζω στους δικούς μου, στη κοπέλα μου, στον εαυτό μου (χώσε!), στους φίλους μου, στην ομάδα μου, στο αμάξι μου πολλές φορές (του λέω ότι πρέπει να πάψει να είναι Hyundai και να γίνει Audi αλλά αυτό κωφεύει!).
Κι όμως μ' αγαπάνε όλοι. Κάτι καλό θα πρέπει να κάνω. Κάποια άλλα προτερήματα θα έχω. Αλλά και πάλι...Αν εγώ συνεχίσω έτσι και δεν αλλάξω (που θα πρέπει) όλοι αυτοί...θα με αγαπάνε για πάντα ; )

Υ.Γ. Δέχομαι προτάσεις βιβλίων αυτοθεραπείας , εκφράσεις απαξίας (κράξιμο δηλαδή), συμβουλές, κινητά Sony Ericsson και γενικά ότι έχετε ευχαρίστηση...
Που δεν θα έχετε δηλαδή γιατί τί σας νοιάζει, για ποιο λόγο να ασχοληθείτε κτλ κτλ κτλ κτλ ....(ουφ! γκρίνια!)

2 σχόλια:

candy's τετραδιάκι είπε...

Κι εγω γκρινιαζω...οταν ολα μου πανε καλα γκρινιαζω.
Θελω να τα "χαλασω".

Γ.Π. είπε...

candy's τετραδιάκι Καλωσόρισες στο φτωχικό μου! Και εγώ γκρινιάζω κυρίως όταν όλα πάνε σχετικά καλά. Όταν δε γκρινιάζω σημαίνει ότι τα πράγματα είναι τόσο χάλια που δεν έχω όρεξη ούτε να μιλήσω!Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι που οι γύρω μου ανησυχούν περισσότερο. Όταν η γλώσσα μου πάει ροδάνι μη με φοβάστε!