Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

Σε πείσμα των καιρών

Θέλω να καπνίσω ένα πούρο. Ένα καλό πούρο.
Ίσως ένα Cohiba Robusto. Ίσως ένα Romeo and Juliet.
Αλλά θέλω να το καπνίσω χορταστικά.
Να απολαύσω την ιεροτελεστία.
Δε θέλω να το ανάψω σε κάποια καφετέρια,
ούτε να σκέφτομαι αν ξυνίζεται ο διπλανός.
Θέλω να το ευχαριστηθώ σαν παλιός αριστοκράτης.

Να είναι Κυριακή βραδάκι.
Ο καιρός να έχει κρυώσει για τα καλά.

Θα βάλω το καλό μου κουστούμι.
Τα καλά δετά μου παπούτσια
Θα περάσω στον καρπό το ακριβό μου ρολόι.
Τη γραβάτα που δεν έχω βρει ακόμα την περίσταση να βάλω.
Και καπαρντίνα, οπωσδήποτε.

Και να βρεθώ στο cigar room κάποιου ξενοδοχείου του κέντρου.
http://www.venere.com/img/hotel/6/1/0/0/16/image_hotel_exterior_entrance_1.jpg
Θα αφήσω την καπαρντίνα μου.
Θα χαιρετίσω τυπικά τους παρευρισκόμενους.
Θα διαλέξω πούρο.
http://www.watg.com/uploads/images/portfolio_3CE92B64-3048-7B3D-C56AC38B1E7D5EA9.jpg
Το δωμάτιο θα έχει ησυχία.
Ο χτύπος από τα βήματά μου θα πνίγεται στο παχύ χαλί.
Χαμηλό φως, πορτατίφ δίπλα σε κάθε θέση.
Καλή, "αντρική" μουσική.
Sinatra θα ταίριαζε...
Ή και κάτι πιο σύγχρονο αλλά εξίσου κλασσικό...


Angels (Acoustic) - Various Artists

Θα ξεκουμπώσω αργά το σακάκι μου.
Θα καθίσω στη βαριά πολυθρόνα αφήνοντας τη θερμοκρασία του δέρματος της να επικοινωνήσει με το σώμα μου.


Θα περιεργαστώ το πούρο.
Θα το γνωρίσω πρώτα με την αφή.
Θα χαζέψω για λίγο την κορόνα του.
Θα κλείσω τα μάτια και θα το μυρίσω.

Θα το βάλω στον πουροκόφτη.
Θα το "ζυγίσω" για λίγο και ύστερα με μια αποφασιστική κίνηση θα κόψω την άκρη του.
Θα ανοίξω το κουτί με τα σπίρτα.
Θα απολαύσω τον ήχο καθώς το σπίρτο θα ανάβει.
Θα το φέρω μπροστά στο πούρο μου και θα εισπνεύσω μέχρι το πυρωμένο στεφάνι να μου δείξει ότι άναψε σωστά.

http://www.cigarone.com/~photos/cuban-cigar-culture/PHOTO-lighting.jpg

Θα κλείσω τα μάτια και θα αφεθώ στην πολυθρόνα.
Θα κρατήσω αυτή την πρώτη εισπνοή μέχρι να τη νιώσω σε κάθε κύτταρό μου.
Θα εκπνεύσω....
Θα ταξιδεύσω....

http://i307.photobucket.com/albums/nn304/dcstrongman1004/cigar.jpg

Υ.Γ. και γιατί όχι τελικά....

30 σχόλια:

jacki είπε...

Σου εύχομαι ολόψυχα να το πραγματοποιήσεις. Και να το ζήσεις, να το απολαύσεις όσι σου χρειάζεται, όσο θέλεις. Καλή απόλαυση καημέ μου. Κάντο. Μη φύγεις με τον καημό.
Θα με κεράσεις καπνό.. όχι μ ένα φιλί.. Ας είναι πιο απλά.. Μη σε φέρνω και σε δύσκολη θέση.

Laplace είπε...

να το κανεις το συντομοτερο..
η το εχεις ηδη κανει?
:)
καλο ΠΣΚ

Μαριλένα είπε...

θα σου 'λεγα να το κρατήσεις, για οταν έρθουν τα δύσκολα.
να 'χεις κάτι για ρεζέρβα
(έτσι κανω συνήθως εγώ)

την καλησπερα μου

Unknown είπε...

φαίνεται απ' την περιγραφή τελικά αν κάτι το έχεις ξανακάνει...

...καθώς και τον τρόπο με τον οποίο το απολαμβάνεις...

σαν να σε παρατηρούσα ήταν. και μ' άρεσε αυτό που έβλεπα...

:)

φιλιά βρόχινα...

Γ.Π. είπε...

@jacki,καλή μου jacki θα σε κεράσω καπνό από το πούρο μου και κονιάκ από το ποτήρι μου (γιατί δε φοβάμαι μήπως μάθεις τα μυστικά μου)...

Γ.Π. είπε...

@laplace78, καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα φίλε. Αυτές οι μέρες προσφέρονται για τέτοιες απολαύσεις, ίσως το κάνω κάποια από τις επόμενες!

Γ.Π. είπε...

@Μαριλένα, Μαριλένα μου έχουμε φτάσει στο σημείο που πρέπει να βγουν οι καβάτζες στην φόρα! Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια. Και πάμε για νέα μετά!

Γ.Π. είπε...

@Νεράιδα της βροχής, αν πιστέψω αυτό που λες τότε εσύ είσαι σίγουρα από τους πιο "ταξιδεμένους" ανθρώπους που έχω "γνωρίσει".
Καλό Σαββατοκύριακο Νεράιδα των βρόχινων ουρανών...

gregory είπε...

εισαι καπιταλας...αστα δεν κρυβετε
χρονια πολλα..

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

Να το κανεις καημε μου! Σχεδον το ζουσα απο τον τροπο που περιεγραφες την "ιεροτελεστια". Ημουν σε μια γωνια και σε παρακολουθουσα! Αυριο ειναι κυριακη βραδυ... Αυτο να κανεις!

Φιλια πολλα επαναστατη!

Γ.Π. είπε...

@gregory, έστω και χωρίς το χρήμα...
Χρόνια πολλά και σε σένα φίλε!

Γ.Π. είπε...

@πρωτόπλαστη, ... actually, I might!!!

Φιλιά και από μένα γλυκιά μου Πρωτόπλαστη! Να περάσεις το Σαββατοκύριακό σου υπέροχα!

Roadartist είπε...

αααααααααα βλέπω έχουμε ακριβές προτιμήσεις.. Καημέ μου και το τσιγαράκι καλό είναι..ξέρω πως αισθάνεσαι..Θα ήθελα να είχα τη δυνατότητα να ταξιδέψω και να περπατώ σε δρόμους δίχως έγνοιες, μακρυά από κάθε παράνοια, σε πείσμα των καιρών :)

Μελίτη είπε...

Μα πόσο εναργής η περιγραφή σου! Το έζησα κι εγώ, σαν να το παρακολουθούσα κινηματογραφημένο. Και ο Σινάτρα τέλεια θα πήγαινε. Ίσως με το "My way".
Απολαυστικό και υπέροχο, το να ζήσεις κάποιες φορές ό,τι ποθείς περισσότερο, ό,τι δεν μπορείς να κάνεις κάθε μέρα!
Έχω κι εγώ συχνά τέτοια όνειρα Καημέ μου με ροζ σαμπάνια και μπρίκ! (Κι ο Θεός ας μη με συγχωρέσει)!!!
Πάντως πιστεύω πως αυτό που διηγήθηκες το έχεις ζήσει. Και μπράβο σου!!!
Βραδινά φιλιά για όμορφη νύχτα!

Γ.Π. είπε...

@roadartist, έτσι ακριβώς αρτιστάκι μου, μιλάς μέσα απ΄την ψυχή μου! Καλές γιορτές και ...καλλιτεχνικές!

Γ.Π. είπε...

@Μελίτη, με συγκινούν Μελίτη μου τα τόσο καλά σου λόγια, και χαίρομαι που κάνουμε και παρόμοια όνειρα. Όσο για το αν το έχω ζήσει ή σκέφτομαι να το κάνω αυτές τις μέρες νομίζω οτι η αλήθεια έχει μικρή αξία...
Καλές γιορτές Μελίτη μου (αν δηλαδη δε τα ξαναπούμε στο ενδιάμεσο...)

roadartist είπε...

Ωραίο το καινούργιο look :)

Ανώνυμος είπε...

Μην το καθυστερείς. Η ευτυχία μας αποτελείται από στιγμές στιγμές μικρών απολαύσεων.
Ασε, που έτσι ωραία, που τα περιγράφεις, (ειδικά εκείνο το cigar room) κοντεύω να αρχίσω κι εγώ να καπνίζω πούρα.
Με γειά το νέο λουκ.

gregory είπε...

ωραια η νεα ενφανηση...εχω την γνωμη οτι η αναρτηση επρεπε να την βαλης την αλλη εβγομαδα...
θα τεριαζε πολυ για ενα ρεγεγιον...
χρονια πολλα...

Γ.Π. είπε...

@roadartist, σε ευχαριστώ πολύ! Και μένα μου αρέσει. Αν και θέλει κάποια ...μερεμετάκια ακόμα. Καλή σου μέρα!

Γ.Π. είπε...

@houlk, σοφή μου houlk σε ευχαριστώ! Μα και μένα άλλοστε η όλη ατμόσφαιρα, η προετοιμασία, το "συνοδευτικόν" του πράγματος είναι που με δελεάζει περισσότερο από το ίδιο το πούρο.
Χαίρομαι που σου αρέσει το νεο λουκ!

Γ.Π. είπε...

@gregory, η αλήθεια είναι οτι βιάζομαι καμιά φορά με τα σχέδια...!
Καλές γιορτές και σε σένα φίλε! Και χαίρομαι που σας αρέσει το νέο θεματάκι μου!

One Happy Dot είπε...

Μεγειά το καινούριο σου LOOK!!!! Σου πάει και χαίρομαι που το ανακάλυψες πρίν τελειώσει η χρονιά! Οσο για την επιθυμία σου, περιγράφεις ενα σκηνικό που με κάνει, ίσως για πρώτη φορά, να θέλω να ήμουν άντρας και να ερχόμουν για παρέα...με λίγο κονιάκ να κάνουμε έναν απολογισμό εκείνων που θα περάσουν κι εκείνων που ηδη έχουν ξεκινήσει να έρχονται...

Γ.Π. είπε...

@onehappydot, γυρίιιισατεεε;;;
Καλώς τα παιδιά!
Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει το καινούργιο λούκ!
Όσο για την επιθυμία σου να έρθεις μαζί δεν χρειάζεται οπωσδήποτε να γίνεις άντρας...
Για σενα θα κάνουμε μια μικρή παρασπονδία. Ένα ανδρικό κουστούμι τα μαλλιά μαζεμένα και ένα καπέλλο (που ο παράξενος φίλος μας δε θα βγάλει) θα σε κάνουν να μπεις στο κλαμπ (μη σου πω να κλέψεις και τις καρδιές των μελών του...)!

Antoine είπε...

Αρχικά να ευχηθώ για τη νέα σοφιστικέ εμφάνιση του ιστολογίου!

Με ταξίδευσες πολύ στη χλιδή και την πολυτέλεια. Κάποιες στιγμές επιθυμούμε τόσο έντονα να τις περνάμε με τον εαυτό μας...

Υ.Γ. Η καμπαρντίνα φρόντισε να είναι Burberry.

Γ.Π. είπε...

@Antoine, σε ευχαριστώ φίλε.
Ερώτηση: Βγαίνει η Burberry καμπαρντίνα με ...κουκούλα;;;
Καλές γιορτές!

jacki είπε...

Είμαι περίεργη και μπήκα να δω το καινούριο ντεκόρ.. Θα μου πεις σε κάποια φάση πως το κάνετε όλο αυτό;
Καλημέρα και μεγειά..

Γ.Π. είπε...

@jacki, δεν είναι και τόσο δύσκολο όσο φαίνεται. Εν συντομία (και βέβαια στη διάθεσή σου για ότι περισσότερο, όποτε θες) ψάχνοντας για blogger templates στον γούγλη, επιλέγεις όποια σου αρέσει, την κατεβάζεις και μετά copypaste τον κώδικα του xml στο ιστολόγιο σου. Θα βρεις παντού οδηγίες. Βέβαια να ξέρεις ότι συνήθως τα περισσότερα από τα έξτρα που έχεις βάλει τα χάνεις και πρέπει να τα ξαναστήσεις. Αλλά αποφάσισε εσύ να βγάλεις ...τα μαύρα και είμαι σίγουρος ότι θα είμαστε πολλοί που θα μπορέσουμε να βοηθήσουμε.

Καλή μου jacki (αν και θα τα ξαναπούμε...)σου εύχομαι καλές γιορτές, όσο πιο ευτυχισμένες γίνονται και γεμάτες όνειρα και σχέδια για το επερχόμενο και αναπότρεπτο 9!
Αγκαλιά πιο ζεστή από του χοντρούλη με τα άσπρα μούσια, τα κατακόκκινα μάγουλα και τα στρογγυλά γυαλάκια!

Antoine είπε...

Δεν έχω δει καμπαρντίνα τέτοια με κουκούλα! Πάρε μια ασορτί ομπρέλα burberry, αν θες να προφυλάσσεσαι από τη βροχή μόνο, αν δε θες την κουκούλα για στυλ... τι να σου πω!
:)

Γ.Π. είπε...

@antoine, τελευταία παρατηρώ ότι η κουκούλα σε προφυλάσσει...γενικώς!