Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2008

Παραλογ-άριθμοι

Ζω πάνω από 25 ανθρώπους.
Και κάτω από 9.
Δίπλα σε 10.
Αν ζούσαμε σε μονοκατοικίες θα ήμασταν ένα μικρό χωριό.
Τώρα είμαστε απλά κάποιοι που μοιράζονται τα κοινόχρηστα.
Κάποτε ήμασταν μόνο άγνωστοι.
Τώρα είμαστε και ανώνυμοι.

http://blog.nerdplusart.com/wp-content/uploads/2008/07/banksy.jpg

Το αυτοκίνητό μου έχει 5 θέσεις.

Τις περισσότερες φορές είναι κατειλημμένη μία ή το πολύ δύο.

Δηλαδή συνήθως συνταξιδεύουμε με τον Κανένα.
Το κινητό μου έχει 500 τηλεφωνικές μνήμες.
Οι "αγαπημένοι μου αριθμοί" δεν ξεπερνούν τους 10.

Από μνήμης θυμάμαι μόνο 4.
Και συνήθως όχι το δικό μου.

http://www.ratemyeverything.net/image/6857/0/Banksy_Hope.ashx
Στη ζωή μου πρέπει να είχα πάνω από 400 συμμαθητές - συμφοιτητές.
Με τους περισσότερους από αυτούς μοιραστήκαμε στιγμές χαράς και αγωνίας στις ίδιες αίθουσες.
Θυμάμαι τα ονοματεπώνυμα καμιάς δεκαριάς από αυτούς.

Μιλάω ακόμα με 3 ή 4.

Αριθμοί
...αλλά και άνθρωποι.

Θαμπές εικόνες
... αλλά και αληθινές ιστορίες.
http://art.blox.pl/resource/banksy14ok.jpg


Τελικά η μεγαλύτερη απόδειξη ότι το σύμπαν διαστέλλεται
είναι ότι απομακρυνόμαστε συνεχώς ο ένας από τον άλλο.
Σαν κουκκίδες ζωγραφισμένες με στυλό σε ένα μπαλόνι
που φουσκώνει και φουσκώνει
και φουσκώνει
και ....
http://www.n-k-d.co.uk/images/balloon_pop.jpg
ΜΠΑΜ !!!



Its The End Of The World As We Know It - R.E.M

16 σχόλια:

Laplace είπε...

καλημερα
ο Βanksy τα σπαει!
πολυ σωστα οσα γραφεις..
δυστυχως.. παραλογ-αριθμοι..οπως το εγραψες..
καλο ΣΚ φιλε

Unknown είπε...

οι αριθμοί ήταν κάπου στο σύμπαν μέχρι να τους φέρουμε και προς τα κάτω. κι εκδικούνται...

ξέρεις; τώρα τελευταία τους γράφω ολογράφως :) να πιάνουν πιο πολύ χώρο...

φιλιά βρόχινα...

mahler76 είπε...

Καλώς ή κακώς έτσι είναι. Δεν μπορείς να έχεις ουσιαστικές επαφές με όλους όσους γνωρίζεις στη ζωή σου. Αρκεί να έχεις με λίγους και καλούς που δεν θα απομακρυνθούν ακόμα και όταν το μπαλόνι σκάσει.
Καλή σου μέρα.

Μαριλένα είπε...

μ' αρέσει πολύ η αριθμητική σου
:)

(καλά να περνάς)

Γ.Π. είπε...

@laplave78, σε ευχαριστώ φίλε laplace!Ο Banksy κορυφή!
Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!

Γ.Π. είπε...

@νεράιδα της βροχής, αλήθεια νεράιδα μου πόσες είναι οι σταγόνες σου; Και πόσες θα είμαι τυχερός να με βρέξουν;
Φιλιά ολογράφως!

Γ.Π. είπε...

@mahler76, ουσιαστικές...ίσως όχι! Αλλά με κάποιους από τους γείτονες τελευταία έχω αναπτύξει αρκετά ...επιθετικές επαφές! Έλλειψη θέσεων πάρκινγκ γαρ!

Γ.Π. είπε...

@Μαριλένα, Καλό Σαββατοκύριακο (έστω και υπόλοιπο αυτού!) Μαριλένα μου!

gregory είπε...

εν στο ευχομαι αλλα θα γεινη και αυτο....
..θα πης ωρε εγω εκανα....παιδια που ειναι?

Unknown είπε...

οι σταγόνες μου...

ανάλογα πόσες αντέχει ο καθένας...

;)

φιλιά βρόχινα...

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

Κι ο καθενας ξεχωριστα ειμαστε ενας... Ενιοτε νιωθουμε και κανενας... Ενιοτε ουτε καν νιωθουμε. Κι ομως ειμαστε ενας...
"...για να 'χει ονειρα να κανει ο ενικος..."

Τον εχουμε αναγκη τον πληθυντικο...
Γιατι και το "ενας" δεν αρκει...

"χωρις την πιστη της παρεας καθενας ενας ειναι κι ο ορφανος..."

Ομορφο κυριακατικο ξημερωμα να εχεις καημε μου! (και προσοχη στα κυριακατικα ξημερωματα, ε;)
Φιλια πολλα!

Ανώνυμος είπε...

Γι αυτό και γω προτιμώ τα γράμματα από τους αριθμούς. Αν οι αριθμοί μας απομακρύνουν, τα γράμματα, οι λέξεις, μπορούν να μας ξαναφέρουν πιο κοντά.

Γ.Π. είπε...

@πρωτόπλαστή, καλημέρα πρωτόπλαστή μου! Αχ αυτά τα κυριακάτικα ξημερώματα...πάντα κάτι κρύβουν,ε;

Γ.Π. είπε...

@houlk, οι αριθμοί είναι πιο αιχμηροί και καμιά φορά χρειαζόμαστε κάτι αιχμηρό να μας ...ξεκουνήσει.
Καλημέρα houlk μου!

One Happy Dot είπε...

Ποτέ δεν ήμουν καλή στα μαθηματικά...με σένα όμως αντιμετωπίζω τους αριθμούς με άλλο μάτι! Υπέροχο post σε μια μέρα που όλα μυρίζουν κάρβουνο και οι πέτρες που μέτρησα...άπειρες!

Γ.Π. είπε...

@onehappydot, τώρα ξέρουμε τι πραγματικά μπορεί να σημαίνει να γίνεις ένας ακόμα αριθμός...