Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2008

Στολίσατε;



Στολίσατε;
Ανάψατε τα εκατοντάδες λαμπάκια σας;
Τους ΆγιοΒασίληδες που φέγγουν;
Βάλατε στην (μ)πρίζα όλα εκείνα τα σκατολοϊδια με τις εκνευριστικά παράφωνες διασκευές από χριστουγεννιάτικα τραγούδια; Τα ηλεκτρικά ταρανδάκια με το χοντρό γέρο που όλο χαζογκαρίζει χοχοχο;
Δεντράκι πήρατε; Φυσικό εννοείται, δεν είμαστε και τίποτα γιούφτοι!
Χαρήκατε που όλοι οι δρόμοι είναι φωτισμένοι;
Με τα ηλεκτρικά δέντρα των δημάρχων μας;
Που από παντού κρέμονται φωτεινές επιγραφές που μας ενημερώνουν ως προς την ποιότητα της νέας χρονιάς και το προσδόκιμο ζωής (καλή χρονιά, χρόνια πολλά) ενίοτε συνοδευόμενα από λαμπάδες και αυγά πασχαλινά (multitasking signs!);
Που τα καταστήματα αποφάσισαν και φέτος να επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό τους με χιλιάδες λαμπάκια-πελατοπαγίδες μπας και (που δεν...);


Εγώ ναι!
Το παραδέχομαι. Ψήνομαι για αυτό το ψεύτικο εορταστικό κλίμα. Είμαι ένας ασυνείδητος και απολίτικος χαζοκαταναλωτής που βουλιάζω στο παραμύθι της γιορτής. Μου αρέσει η παραίσθηση ότι όλα είναι χαρούμενα. Έστω για λίγες μέρες.
Αλλά εγώ, δηλωμένα, δεν έχω περιβαλλοντικές ανησυχίες!
Δεν έχω οικολογική συνείδηση!
Εσείς όμως;

Εσείς που μειώσατε κατά ένα βαθμό το θερμοστάτη σας;
Που γυρίσατε το πλυντήριο στους 30;
Που αγοράσατε αυτούς τους αντιαισθητικότατους ενεργειακούς λαμπτήρες;
Που δεν χρησιμοποιείτε σπρευ μαλλιών;
Που δεν αφήνετε τις συσκευές στο stand-by;
Που καταστρέψατε τόνους χαρτί για αφίσες με οικολογικά μηνύματα;
Οικο-blogger που ανταποκριθήκατε σε μηνύματα και κατακλύσατε το Σύνταγμα;
Που συμμετείχατε σε απίστευτα ενεργοβόρες συναυλίες για την προστασία του περιβάλλοντος;
Που αφήσατε το αυτοκίνητο;
Εσείς;
Στολίσατε;
Τώρα δε μιλάει κανείς;
Τώρα δε κινδυνεύει το περιβάλλον;
Τώρα γλίτωσαν οι κορμοράνοι και αναπαράγονται με ρυθμούς Κινέζων οι πελαργοί;
Τώρα δε σας ζαλίζει όπως γυρνάει ο μετρητής της ΔΕΗ;

Υποκριτές και επιπόλαιοι!
ΟΦΑδες!
Σας την είχα φυλαγμένη!

Υ.γ. Τουλάχιστον σβήνετε τα λαμπάκια όταν δεν είστε σπίτι και ανάψτε και κανένα κεράκι. Που είναι και οικολογικό και ρομαντικό και παραδοσιακό!

20 σχόλια:

jacki είπε...

Το είδα αρχικά και σκεύτηκα το γυρίιισατε της Καρέζης. Έχεις δίκιο. Σπαταλάμε τόση πολύ ενέργεια αυτές τις μέρες.. Μα είναι όλα τόσο όμορφα και γιορτινά.. ΟΦΑ; Όπου Φυσάει ο Άνεμος;
Καημέ μου γιορτινούς χαιρετισμούς τυλιγμένη με χιλιάδες, μιλιάδες φωτάκια.
:)

Μαριλένα είπε...

και μεις στολισαμε, αλλά με ψευτικο δεντράκι
(με τα αληθινά αγριευομαι, στ' αληθεια)
και λαμπάκια βάλαμε κι απ' όλα

(και τ' αλλα τα καναμε, τα οικολογικά :ΡΡ)

καλο απόγευμα.

Leviathan είπε...

emeis fetos poli liga pragmata stolisame..pou xronos kai orexi...to pragmatiko stolidi mas einai to 3minon anipsi mou!!!!

One Happy Dot είπε...

Στόλισα ψεύτικο δέντρο γιατί δεν μπορώ το αληθινό που μαδάει!
Πλένω στους 30 από τύψεις που μου δημιουργεί η συσκευασία του απορρυπαντικού!
Ανακυκλώνω όταν θυμάμαι και ότι μπορώ και δεν εχω πρόβλημα να περπατήσω 10 οικοδομικά τετράγωνα αν χρειαστεί προκειμένου να βρω κάδο ανακύκλωσης να τα πετάξω...αν ομως δεν βρω...bye bye eco dot!
Χαλάω πολύ νερό γιατί θεωρώ το μπάνιο πολυτέλεια την οποία και αρνούμαι να θυσιάσω!
Αν ολα τα παραπάνω με κάνουν ασυνείδητο άνθρωπο-κάτοικο ενός πλανήτη που σε λίγο θα γυρίζει ανάποδα...συυγνώμη, πρόκειται για παρεξήγηση!

gregory είπε...

ειναι πολυ δυσκολο να βγαλουμε της καταναλωτικες συνηθιες που μας εβαλαν μεσα μας τοσα χρονια..
εαν το καταφερουμε τοτε ολα θα ηταν ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΛΙΤΕΡΑ.

Γ.Π. είπε...

@jacki, και μένα πέρασε από το μυαλό μου η Τζένη! Αλλά μόνο το σαρκαστικό της ύφος θα ήθελα αυτό το "επαναστατικό" ποστ να υιοθετήσει...
Αγκαλιά από μένα jacki μου! Αγκαλιά σε ένα βράδυ που αναβοσβήνει από τα τόσα φωτάκια σαν αλαρμ αυτοκινήτου. Και αυτό σε εμένα μεταδίδει μια...προσωρινότητα!

Γ.Π. είπε...

@Μαριλένα, δεν είναι κατα διάννοια προσωπικό το θέμα Μαριλένα μου. Δουλειά μου (χούι δε λες καλύτερα;) είναι να γίνομαι δηκτικός, και πικρός καμιά φορά. Αλλά ποτέ πιο πικρός από μια πικρή σοκολάτα!

Γ.Π. είπε...

@Leviathan, καλά εργασιακά Χριστούγεννα φίλε Σοφοκλή και όσο για το ανηψάκι, αυτό θα λάμπει πιο πολύ από όλα τα δέντρα της Ευρώπης,είμαι σίγουρος!!!

Γ.Π. είπε...

@one happy dot, ποιος πήγε κι άπλωσε τα ρούχα στην ταράτσα,ε; Ποιός;
Να σε ρωτήσω κυρα-γειτόνισσα, πως βγάζεις τον Nutelloλεκέ στους 30;;;;;;

Γ.Π. είπε...

@gregory, ας αρχίσουμε συνειδητοποιώντας τες φίλε gregory,και ας πάψουμε να κρυβόμαστε πίσω από το δαχτυλό μας! Καλό βράδυ!

Μελίτη είπε...

Μπορώ να σε διαβεβαιώσω Καημέ μου πως ανάβω αμέτρητα κεριά στο σπίτι μου, καθώς και το τζάκι κάθε βράδυ, χωρίς φώτα και ναι έχεις δίκιο απόλυτο. Είναι πολύ πιο όμορφα και ρομαντικά.
Τώρα όσο για τα άλλα τα οικολογικά, λυπάμαι αλλά στους 30 βαθμούς το πλυντήριο άφησε τους λεκέδες σαν μούντζες πάνω στα ρούχα, σπρέυ μαλλιών αν δεν βάλλω, το μαλλί δε στέκεται, και στη δουλειά μου δεν πάω χωρίς αμάξι 5 χλμ δρόμο και να βρέχει!!! :-) :-)
Την αγάπη μου και σου εύχομαι ένα όμορφο βράδυ!

Antoine είπε...

Καλέ τα Χριστούγεννα είναι η απόλυτη γιορτή του καταναλωτισμού και εγώ ως γνήσιος δυτικοευρωπαίος καταναλωτής χαίρομαι να αγοράζω! Και όσοι μου το παίζουν αντιεξουσιαστές να πάνε να πνιγούν!
Καλά ψώνια, Καημέ μου!

Γ.Π. είπε...

@Μελίτη, Μελίτη μου συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Ακριβώς έτσι τα βλέπω και εγώ τα πράγματα. Δεν συμφωνώ ούτε κατ ελάχιστο με τον οικοπανικό. Απλά επανατοποθετώ κάποιους στις πραγματικές τους προθέσεις. Καλή σου μέρα και να ξέρεις ότι για το τζάκι ζηλεύω...!!!!

Γ.Π. είπε...

@antoine, είναι κάποιες στιγμές που οι "ευαισθησίες" του κοινωνικού συνόλου ξεφυτρώνουν σαν τα σαλιγκάρια μετά τη βροχή και γίνονται ένας γλοιώδης ορμητικός χείμαρρος που πάει να μας πνίξει (ωωωωω!τσ,τσαπορώ και εγώ ο ίδιος κάποιες φορές πόσο πομπώδης μπορώ να γίνω! "Ψώνια στο ίντερνετ;;;;" που λέει κι η διαφήμιση!)

Leviathan είπε...

oti provlimata kai na exeis mono pou to vlepeis ta ksexnas!!! :)

mahler76 είπε...

ωχ πόστ χώσιμο!!!

Γ.Π. είπε...

@mahler, με το συμπάθειο φίλε mahler αλλά το χα ανάγκη! ; ))))

mahler76 είπε...

καλά έκανες!!!!

ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

'Ολοι ψηνόμαστε γιατί όλοι έχουμε ανάγκη από παραμύθι και δικαίωμα να ζητάμε το μερτικό μας από ένα κόσμο ευχάριστων ψευδαισθήσεων
ή όχι ?

Γ.Π. είπε...

@πεταλούδα, όταν η πραγματικότητα δεν αφήνει χώρο για τα όνειρά μας το κάνουν τα παραμύθια πεταλούδα μου!