Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

Κοτόπουλα ο Άγιος!

Από τους δημιουργούς του Νεόδμητου...
τώρα η συνέχεια!




Γιαγιά Καημού, 5 βαθμοί μυωπία, καταρράκτης αλλά γυαλί δεν βάζουμε. (ίσως άμα γεράσουμε, πιο πολυ δηλαδή γιατί τα 85 είναι δεύτερη εφηβία...)
Πάνω στο ψυγείο είναι κολλημένα αυτά τα μαγνητικά από τα delivery!
Και ένα (με κοτόπουλα, ο Δημήτρης) είναι και στρογγυλό!
Το βλέπει (μετά από πόσο καιρό που είναι εκεί!!!) η γιαγιά την Κυριακή (του Αγίου Δημητρίου) και νομίζει ότι είναι από εκείνα τα αυτοκόλλητα που δίνουν στις εκκλησιές (οι κυρίες του ΚατΑχητικού...)! Στέκεται μπροστά του ΚΑΙ ΕΝΩ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΤΗΣ ΡΩΤΑΕΙ:
-Πότε πήγατε ρε και προσκυνήσατε και δεν μου είπατε;;;;;;;;;;;;
βοήθειά μας Άγιε Δημήτριε..... ; )))))))

Υ.γ. το ερώτημα είναι: της το λες ότι βάζει μετάννοιες στα κοτόπουλα ή την αφήνεις να φχαριστηθεί το θρησκευτικό της ντελίριο (ενώ εσύ διπλώνεσαι στα γέλια);;;; Ποιό είναι μεγαλύτερη αμαρτία;;;;

13 σχόλια:

One Happy Dot είπε...

Προσεύχεστε μαζί με τη γιαγιά μπροστά στο μαγνητάκι! Με τέτοια κρίση δεν είναι κακό να τα έχεις καλά με έναν Άγιο του οποίου σήμα κατατεθέν είναι το κοτόπουλο...αν μη τι άλλο δεν θα πεινάσουμε! ;)

Γ.Π. είπε...

@One happy dot (σαν έτοιμη από καιρό..!), λες να έχει ψυλλιαστεί η γιαγιά την περιπέουσα (όπως είπε και ένας δημοσιογράφος) ατμόσφαιρα και να κάνει τα κουμάντα της;
Αν και λόγω κρίσης έχω δει και άλλο κόσμο να σταυροκοπιέται κρατώντας στα χέρια καινούργιο φυλλάδιο από ντιλίβερι (και το απέδωσα στο ότι οι νέες τιμές ξυπνούν το θρησκευτικό συναίσθημα, σε κάνουν δηλαδή να ανακράξεις: "ο Θεός βοηθός", "ήμαρτον Παναγία μου" και τέτοια για να μην πω και ..."Ιησούς Χριστός νικά κι όλα τα κακά σκορπά!!"

jacki είπε...

Τα σέβη μου στη γιαγιά. Ας προσευχηθούμε στα κοτόπουλα Δημήτρης.. Σωστότατη η γιαγιά. Και μην επιμένεται να βάλει γυαλιά.
Ααα και καημέ μου μετά απο κάποια ηλικία δεν είναι μειωπία αλλά πρεσβιωπία. Συγγνώμη αν σε σόκαρα με την πληροφορία :)
Καλό βράδυ.

Γ.Π. είπε...

@jacki, ααα καλή μου jacki εδώ κάνεις λάθος. Ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα. Η γιαγιά έχει 5 βαθμούς μειωπία από 15 χρονών (!!!!!!) αλλά δεν το παραδέχεται! Και απλά όσο μεγαλώνει μοιάζει να εξουδετερώνεται από την πρεσβυωπεία!!!!!

Γ.Π. είπε...

εννοώ μυωπία...

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

αχαχαχαχαχαχαχα! Εχω διπλωθει κι εγω απ'τα γελια και μονο που φερνω την εικονα της μετανοιας στο μυαλο μου! Να 'ναι καλα η γιαγια, να 'σαι καλα κι εσυ!
Η γιαγια εχει μια αδυναμια στον Αγιο Δημητριο (τον νεοδμητο παντα..)!
Μετανοια στα κοτοπουλα?!?!?χαχαχαχαχααχα!

Να 'σαι καλα καημε μου!
Φιλια πολλα!

Ανώνυμος είπε...

Μην επιμένετε να βάλει γυαλιά η γυναίκα. Προς τι να δει τον κόσμο μας στις πραγματικες του διαστασεις;
Αφήστε την ήσυχη να κανει τις μετάνοιές της στον Αγιο Κοτοπουλοφόρο!
Ποτέ δε ξέρεις..

jacki είπε...

Πω πω εντάξει καημέ μου μυωπία. Άρρωστη γυναίκα και μου την λες για τα ορθογραφικά μου... χιχιχιχι.
Κορυφή η γιαγιά. Να μου τη φιλήσεις.

Γ.Π. είπε...

@πρωτόπλαστη, καλημέρα! Χαίρομαι να σε κάνω να γελάς τόσο δυνατά!
Η γιαγιά έχει αδυναμία στον Άγιο Δημήτριο αλλά με τα καμώματά της μας έχει κάνει και εμάς να της έχουμε αδυναμία! Γιατί μπορεί να είναι απλοϊκός νους και γκαφατζού αλλά από το στόμα της δεν έχει βγει κακιά κουβέντα και γίνεται (πολλές φορές εις βάρος της) θυσία για όλους.
Να σαι καλά πρωτόπλαστή μου!

Γ.Π. είπε...

@houlk, μα δεν την πιέζουμε πλέον! Δεν βαριέσαι, αφού ποτέ δεν έχει δει καλύτερα, δεν καταλαβαίνει τη διαφορά! Και φαίνεται ότι δεν την πειράζει! Δεν είναι δα και ελεγκτης εναέριας κυκλοφορίας...το πολύ πολύ να πέσει λίγο αλάτι παραπάνω στο φαί ή να έρχεται με παράπονο να της περάσει κάποιος την κλωστή στη βελόνα!

Γ.Π. είπε...

@jacki, μα με επηρέαζεις τόσο φαίνεται που το συνέχισα και εγώ! Άσε που και νοηματικά _μέιο_ δηλαδή λιγότερο είναι πιο ταιριαστό!(χιχιχι)

Antoine είπε...

Μην ακούω Άγιος, μην ακούω Άγιος! Καθηγητής με έδρα στην ανατομία!

Όσο για τη γιαγιά... ε, τώρα στα γεράματα θα την κάνεις καλά; Άστην να χαίρεται!

Γ.Π. είπε...

@antoine, καλημέρα φίλε! Τί εννοείς γιατί φοβάμαι ότι δεν το χω! Σόρρυ....