Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2008

Γκάλοπ


Σηκωνόμαστε τώρα από καρέκλες, σκαμπώ, πολυθρόνες, καναπέδες, ντιβάνια, αιώρες, φορεία... από όπου και αν είμαστε και ψηφίζουμε μαζικά στην ανωτέρω δημοσκόπηση!!!
Δεν τους αντέχουμε άλλο!
Νισάφι!
Αλλά κάποιον τον έχουμε αηδιάσει τόσο που μόλις βλέπουμε τη φάτσα του ή ακούμε τη φωνή του μας τινάζει ηλεκτρικό ρεύμα,
στραμπουλάμε τα δάχτυλά μας να αλλάξουμε κανάλι,
πετάμε την οθόνη από το μπαλκόνι
κλείνουμε αυτιά και μάτια
και κυρίως βρίζουμε!!!!
Ποιός είναι αυτός;

22 σχόλια:

mahler76 είπε...

Λείπει το πεδίο "all of the above"

Γ.Π. είπε...

@mahler76, τότε θα ήταν ΠΟΛΥ εύκολο!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πέρασα για να αφήσω ακριβώς το ίδιο σχόλιο με τον mahler76.
Πάντως ψήφισα.

Ανώνυμος είπε...

καημέ μου (μεγάλε)
τώρα πια Λαζόπουλος και με διαφορά.
Ξέρει εκεινος το γιατί, και γι΄ αυτό τον φετινό χειμώνα θα συνεχίσει τη θεραπεία με τον ψυχαναλυτή του, αλλά αυτή τη φορά για άλλους λόγους.
Φιλί κοραλένιο

gregory είπε...

θα καταληξουν και τα γκαλοπ ..αναξιοπιστα..καθε βδομαδα 2-3 γκαλοπ...οπιος θελη παραγκελνη απο ενα...

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

Ψηφισα, ψηφισα!!!
Τι κερδιζω;;;

-εχω κανει τηλεφωνικες δημοσκοπησεις και μεχρι και στα εγγονια μου θα λεω τι εχω ακουσει!!!

Επαναστατικα φιλια και καλα αποτελεσματα!!!

Spy είπε...

Πάντως αυτή η αρχική σας προτροπή, κάτι από εκπομπή του Λιακόπουλου μου φέρνει...
;)

Antoine είπε...

Μη μου λες κακά λόγια για τη Μαντόνα... χαχα! Εγώ ψήφισα πάντως...

Ένας Κανένας είπε...

Ψήφισε τον ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ,

http://blah-blasphemy.blogspot.com/,

εγω ψήφισα του Γκαλοπατζηδες...

Γ.Π. είπε...

@houlk, ε μην τα θέλετε και όλα στο πιάτο!
Δημοκρατία είναι να παίρνεις θέση!
Καλημέρα!

Γ.Π. είπε...

@zanzibar, πάντα αινιγματική!!!
Θα θελες να αποκαλύψεις κάτι, να φουντώσει το παρασκήνιο..... ; )))
Καλημέρα!
Υ.γ. Να υποσιαστώ ότι ταλαντεύτηκες λίγο με τη Μαντόνα;

Γ.Π. είπε...

@gregory, σκέψου ότι μεχρι και εγώ κάνω!!!

Γ.Π. είπε...

@πρωτόπλαστη, δεν ξέρω για τα εγγόνια σου (ελπίζω μέχρι τότε να επιτρέπεται να έχει ο καθένας την αποψή του) αλλά σε εμάς χρωστάς ...πικάντικη ανάρτηση!
Να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας!
Καλημέρα!
Υ.γ. όσο για το δώρο είναι ενα κουκλάκι βουντού με τη φιγούρα του νικητή με πολύχρωμες καρφιτσούλες για έξτρα δράση ; )))))

Γ.Π. είπε...

@spy, Εσείς όμως θα ξέρετε ότι μόνο με 19,90 θα αγοράσετε .... και θα κάνετε εμένα πλουσιότερο!
Για να δω, αυτό τί σου θυμίζει...!

Γ.Π. είπε...

@antoine, μόνο ότι βαρέθηκα να την βλέπω είπα και γι' αυτό είμαι σίγουρος πως φταίει και η ίδια!
Καλημέρα antoine!

Γ.Π. είπε...

@κανείς κανενός, γιατί νομίζω ότι συστηματικά αυτό κάνουμε όλοι (ψήφισε τον χειρότερο πρωθυπουργό...)!!!
Καλημέρα!

jacki είπε...

Αχ καλέ μου καημέ δεν βλέπω τηλεόραση. Σπάνια, ελάχιστα και επιλεκτικά.
Καλησπέρα.

Γ.Π. είπε...

@jacki, κι εγώ επιλεκτικά παρακολουθώ, την υπόλοιπη ώρα απλά βλέπω...
Καλησπέρα jacki μου και να συνεχίσεις να μην βλέπεις γιατί είναι εξαιρετικά αποσυντονιστικό!

One Happy Dot είπε...

Καλημέρα!!!!! missed me? ;)
Τηλεόραση δεν προλαβαίνω να δω! Απλά! Αλλά εχω βαρεθεί να βλέπω στα κρεμασμένα περιοδικά στο δρόμο τη φάτσα του ζεύγους Ντενίση να μποστράρει και να δηλώνει ερωτευμένο και ευτυχισμένο για πάντα και πάντα (αγγλιστί for ever and ever!) Να είναι καλά αλλά Ok...φτάνει!
Ο χρόνος μου στο ξένο pc έληξε οπότε σε φιλώ γλυκά και εύχομαι το χθεσινό ματσάκι να έφερε λίγο το χαμόγελο στα χείλη σου!!!!:) :)

Γ.Π. είπε...

@one happy dot, καλησπέρα και καλό απόγευμα!Ευχαριστώ για την ψήφο! Τί γίνεται με το data recovering? Βρήκαμε τίποτα?
Καλή ανασκαφή!

One Happy Dot είπε...

Καλημέρα...
Το data recovery αργεί οπότε τα νεύρα μου είναι σαν κοκορέτσι και ότι δουλειές σκάνε στο γραφείο είναι βασισμένες σε προσφορές που εχω στο "τερατίδιο" οπότε είμαι σε Pending mode...φεύγω για τη χώρα του Ποτέ ή μένω? Θα δείξει...

Γ.Π. είπε...

@εμένα, ουφ!
Τους βαρέθηκα όλους!
Και το γκάλοπ!
Για οποιον τυχόν ενδιαφέρεται
νικητές οι Ντενίσηδες και ο Δαϊλάκης που ισοψήφισαν στην κορυφή!
(ή στον πάτο αν προτιμάτε...!)
Πάμε γι άλλα!

Υ.γ. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας!