Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

Σκέψεις

*Μερικές φορές νιώθω οτι η ζωή με στριμώχνει όπως στριμώχνει ο γάτος την γάτα πίσω από το ακροκέραμο...

*Πραγματικά υπέροχo και από αλλού φερμένο το "Avatar" της Monika...



*"If you think that there is difference between an entertainer and an educator you don't seem to know the first thing about either"

*Τα φερμουαρ είναι εφεύρεση του διαβόλου...

*Νομίζω οτι χθες είδα στη γιορτή του Ομπάμα αξιωματικούς να χαιρετούν στρατιωτικά και μπροστά τους να φτερουγίζει ένα αρπακτικό πουλί... αλλά πάλι ήταν και κάπως αργά, μάλλον θα είχε καμιά παλιά ταινίαμε σκηνές από γιορτές της χούντας....

*Αν κάποιος ενδιαφέρεται να με απαγάγει να έχει υπόψιν του οτι χρωστάω και τα ασφάλιστρα του ΤΣΜΕΔΕ (1200€ απροξιμάτελι...)

*Όταν στις εξετάσεις αντιγράφαμε ήθελε και βεβαίωση από τον επιτηρητή για το γνήσιο της ...αντιγραφής;;; (Με μεγάλα γράμματα πάνω πάνω: "ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΑΘΗΜΑ", κιας χρωστάγαμε άλλα 15 και σημείωση: "Επιθυμώ αν γράψω κάτω από 4 να κοπώ και να επανεξεταστώ....")

*Δεν έχω δει ποτέ μου κορμοράνο (σ.σ ούτε ο Τσίπρας...!)

Καλή εβδομάδα σε όλους

25 σχόλια:

Antoine είπε...

Καλή εβδομάδα, Καημέ!

Μου φαίνεται ότι πάλι άρχισες τις ασυναρτησίες!
Όσο για την αντιγραφή... γνωρίζεις το αρχαίο ρητό:
"Αγαθά copies κτώνται"

jacki είπε...

Χαχαχα καλέ μου.. ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΑΘΗΜΑ.. μία σημείωση που εξόργιζε τους καθηγητές μας.
Κι εγώ ζήταγα να με κόψουν με κάτω από 5..
1200 ε; Έβαλες ειδική προσαύξηση? Ή με τον καιρό θα αυξάνεται από μόνο του το ρημάδι; Γιατί δε σε κόβω πάνω από 35 ή να έχεις συμπληρώσει 10 χρόνια με πτυχίο..
Θα σε απαγάγω εγώ.. Τουλάχιστον θα σε πληρώσω και το ΤΣΜΕΔΕ..
Καλημέρα.

Laplace είπε...

καλη εβδομαδα φιλε Καημερ!

antoine καθολου ασυναρτησιες!!
μια χαρα τα γραφει!!
μαρεσουν αυτες οι αναρτησεις με ΄χτυπηματα΄ απο πολλα θεματα!!

ευχομαι φιλε να ξεφυγεις απο τις δυσκολιες οπως επισης η γατα πτον γάτο(οταν δεν γουσταρει πολλα πολλα)

Γ.Π. είπε...

@antoine, καλημέρα φίλε! Το πραγματικό πρόβλημα για μένα δεν είναι οι ασυναρτησίες αλλά οι ...συναρτήσεις! Εκεί να με φοβάσαι!!!

Γ.Π. είπε...

@jacki, Ι DO!!!
Να με απαγάγεις αλλά να μη πληρώσεις και το ΤΣΜΕΔΕ, δύο θα σου πέσουν πολλά!!!
(ναι την έβαλα και την ειδική προσαύξηση και κατάλαβα ότι το ...μέγεθος μετράει!)
Φιλιά

faraona είπε...

Xaxaxaaa!!!!Υπέροχα ολα!!!
Βρε τον Τσίπρα!!!

Γ.Π. είπε...

@laplace σε ευχαριστώ φίλε (αν και υποψιάζομαι ότι και η γάτα έχει τις ευθύνες τη για τη θέση που έχει βρεθεί...καταλαβαίνεις πολυ καλά εσύ τι εννοώ!!!)
Καλημέρα!

Γ.Π. είπε...

@faraona, μεγάλη φίρμα ο Αλέξης μας! Και αγαπητός σε πολύ κόσμο....!
Καλημέρα!

jacki είπε...

Ακατάλληλο δια ανηλίκους

Ξέρεις τι κατάλαβα για το μέγεθος; Είναι σαν το αγγούρι.
Άλλως το τρώει και δροσίζεται και άλλος το τρώει και ζορίζεται.
Χαχαχαχαχαχαχα.
Συγγνωμη ε;

Γ.Π. είπε...

@Jacki, εδώ πάντως δροσούλα δεν φέρνει....
χαχαχα!

One Happy Dot είπε...

Μιας και η θέση της απαγωγού είναι ηδη πιασμένη από την αγαπητή Jacki λεω να σου αλλάξω τα φερμουάρ σε κουμπιά ή σκατς (ότι θεωρείς λιγότερο σατανικό)! Αγαπημένη μουσική της μικρούλας Monika ενω τις σκέψεις σου για τις γάτες και το ακροκέραμο τις κρατάω γιατί η εικόνα που εχω φτιάξει μου ανεβάζει τη διάθεση...στη σκεπή!

Γ.Π. είπε...

@one happy dot, μη με κακομαθαίνετε ρε παιδιά!!!! Μουτς τεράστιο!!!

mahler76 είπε...

κι εσύ του ΤΣΜΕΔΕ??
Όσο για τον Ομπάμα, κι εγώ κάτι τέτοια είδα κι ας μην παρακολούθησα την τελετή από την τηλεόραση.
Καλή σου μέρααα

Γ.Π. είπε...

@mahler76,ω ναι αγαπητέ! Τσμεδε μπάι ολ μιινς!

Άστα κάποιος μου είπε ότι αν με απαγάγανε ποτέ το πρώτο που θα μου κάναν θα ήταν να με ...φίμωναν!!!!
Όχι πες μου τώρα, μιλάω πολυυυύ;
Ή μήπως γκρινιάζωωωω;

mahler76 είπε...

@Καημος
Emένα πάντως αν έπρεπε να με κρατήσουν μέρες και να με ταΐζουν θα είχαν καταστραφεί χαχαχαχα

zoyzoy είπε...

Δεν είσαι ο μόνος και'γω γάτα νιώθω στο ακροκέραμο.Το φερμουάρ βολικό και εύκολο το βρίσκω.Ωραίες οι σκέψεις σου για την επικαιρότητα,με δυο κουβέντες αγκαλιάζεις όλα τα θέματα.

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

Στριμωξιδια των γατων! Μπορει και να τα θελουν...! Δεν ειν' κακο!
Μ'αρεσει κι εμενα η Μονικα!
Διαφωνω με τα φερμουαρ! Γιατι καλε του Διαβολου???
Ε λοιπον αυτο με το "επιθυμω αν γραψω κατω απο 4 να κοπω" δεν το ηξερα! Θα το εφαρμοσω!

Φιλια καημε μου!

Ανώνυμος είπε...

έλα την Πέμπτη Γκαγκάριν για Μόνικα λάιβ,

ωραίες οι "ασυναρτησίες" σου! (τελικά πάντα το πρώτο σχόλιο "δίνει" γραμμή - χαχαχα)
;)

Γ.Π. είπε...

@zoyzoy, το ανησυχητικό για μένα είναι ότι (εκ ...φύσεως) θα έπρεπε να είμαι με τον γάτο! Το δε φερμουάρ βολικό αλλά αναξιόπιστο!
Μια γλυκιά καλημέρα από μένα!

Γ.Π. είπε...

@πρωτόπλαστη, καλή επιτυχία στην προσπάθεια με το 4! (αν και λίγο αμφίβολο...)
Η Μόνικα για μένα ήταν πραγματική έκπληξη!
Καλημέρα, φιλιά!

Γ.Π. είπε...

@kafatos, καλημέρα Γιάννη μου! Ευχαριστώ για την πρόσκληση, θα το προσπαθήσω. Αν και δεν έχω αφήσει τα ...ίχνη μου σε παρακολουθώ φανατικά και στον παλιό αλλά και στον νέο...οντά!

Ανώνυμος είπε...

Άσχετο αλλά τι να κάνω…
ΣΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ «Είναι η Μακεδονία Ελληνική η όχι;»
ΨΗΦΙΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ.
http://www.topix.com/forum/world/macedonia/T14CHE62GN8ROHT8K

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα κι από μένα Καημέ μου.
Σε διαβεβαιώ ως φανατική γατόφιλη πως εκείνα τα στριμωξίδια στο ακροκέραμο τα περιμένουν πώς και πώς οι γατίτσες κι οι γατούληδες αυτή την εποχή, χαχαχα!!!
Άρα η ζωή έχει και καλά στριμωξίδια!!
Όσο για το φερμουάρ, ναι, είναι εφεύρεση του διαβόλου και όταν μαγκώνει, και όταν (ανύποπτα) ξεκουμπώνει!!! χαχα!
Όρεξη που την έχω απόψε, έ; :-))
Φιλιά βραδινά και μια καλή και γλυκιά νύχτα σου εύχομαι.

Γ.Π. είπε...

@Μιχάλης, καλημέρα. Αν και με τρελαίνει η ιδέα να ψηφίσω για το αν η Μακεδονία είναι ελληνική δυστυχώς αναγκάστηκα να το κάνω! Φοβάμαι όμως οτι με τη συμμετοχή μας επισημοποιούμε μια ...ιεροσυλία!

Γ.Π. είπε...

@Μελίτη, καλημέρα Μελίτη μου! Πάντα να έχεις κέφι και όρεξη εύχομαι! Όσο για τα φερμουάρ, αυτές οι "πρωτοβουλίες" που παίρνουν είναι πηγή ντροπιαστικών εμπειριών !! ; )))))